HTML

az elet fintora

muhahahahahahaha itt fogom kielni mindennapos harcomat a vilag megmenteseert. nem lesz ekezet se muhahahahahah.. mosolyt kacagast

Friss topikok

Linkblog

buek-visszatertem

2009.01.07. 17:06 | ir-farkas | Szólj hozzá!

No kedves blogom visszajottem

hogy is kezdjem:

csajozas regeteg volt siker semmi. Persze az en bajom mert mindent akartam es semit nem kaptam nemhogy fokuszaltam volna csak 1 re. Ez ismet egy jo tanacs magamnak muhahahah

Elindult az ujev vissza dublini eletem alakitasaban.

Eldontottem megkomolyodom es lakast veszek felek ettol a dontestol de hat miert ne. Hatha menni fog. Jo volna ravenni a fonokom hogy hagyja hogy otthonrol dolgozzak. Meglatjuk most kilep a nemet kolleganom igy nem lesz nemetes kollega most kicsit be vagyok vedve. Jan 21ig varni kell 2 hetet es mar ket eves vagyok a cegnel. Lehet ha nem is gondolok erre akkor gyorsabban mennek a dolgok. Ma megyek allasinterjura meg penteken.

Kedves baratom a Cesar most kapott uj allast remelem nekem is lecseppen valami jo.

Muhahahah keep your mind on your money and your money on your mind!

A bejegyzés trackback címe:

https://muhahaha.blog.hu/api/trackback/id/tr11863846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása