HTML

az elet fintora

muhahahahahahaha itt fogom kielni mindennapos harcomat a vilag megmenteseert. nem lesz ekezet se muhahahahahah.. mosolyt kacagast

Friss topikok

Linkblog

nemhiszemel

2009.01.13. 13:29 | ir-farkas | Szólj hozzá!

Hat hihetlen demmegkaptam eletem elso irasbeli figyelmezteteset. Nevetseges nem szoltam hogy kiveszek 1 napot elotte egy honappal. Most damoszklsz kardjakent log felettem a kirugas de nem erdej de kel mert ki tudom birni egy hetig hogy befogjam a pofam. szoltam azert nekik hogy eloszor szobn kell figyelmeztetni ami elmulott. Az egesz rohej de ki kell meg birjam. Anyway talalkotam a Magdaval jaj nagyon szep csak hat mase eszert is irtam ki a nevet. Draga baratosnom sokat segitunk egymasnak. Okos csinos meresz 22 eves csibe de nem lesz az enyem sose....mindegy de segit csajt szerezni.

Megkertem a baszk havercsajt hogy hozzon ossze a baranojevel, meglatjuk.Remeljuk a lejobbakat A meg hivott nem tudom minek hiv de hat hivjon. Szombaton megyunk bulizni ismet Miss Fahrenheit lekoccol.Jon sok sok haverom.

 

Most inkabb megyek dolgozni.

 

Ej kivagyok kicsit.....

A bejegyzés trackback címe:

https://muhahaha.blog.hu/api/trackback/id/tr53874772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása