HTML

az elet fintora

muhahahahahahaha itt fogom kielni mindennapos harcomat a vilag megmenteseert. nem lesz ekezet se muhahahahahah.. mosolyt kacagast

Friss topikok

Linkblog

Utolso munkanapom az evben

2008.12.12. 13:36 | ir-farkas | Szólj hozzá!

Ha lehet igy nevezni hogy dolgozom, en kerem alkotok.

Szoval a tegnap esti melobuli nagyon ott volt. A klub mienk volt sot meg karaokeztunk is, regeteget enekeltem lenyomtam a sex on fire-t, crying at the discothek, money doesnt mater tonight meg macarena meg egy valag beatles dalt. Volt fasirt, tavaszitekercs,salatak meeeeeeeeg csirkeszarny, de a sor is fasza volt es jagereztunk, majd miutan rekedtre enekeltuk magunkat es X. vel osszemelegedtem utanna lekoccoltunk a porterhouseba a temple barba.

Ja is X. X kinai bige, ;s tok jo teste van csak ne lenne buta, buta es buta butabbnal is butabb es meg ilyen buta not em ismertem. Mar olyan buta hogy nem nevet rajta az ember csak sajnalja de igazan meg hat. Lenyeg hogy en kollegaval nem kefelek mert mar csinaltam es nem jol sult el.

A Porterhousban Jaruzelskyvel meg Bubuval mentunk ott volt Frau Fahrenheit is.En mar csak egy sor ittam de a buli atom votl fantasztikus rockzenekar jatszott. www.porterhousebewco.ie a honlapjuk asszem.

Most faj a torkom es keszulok haza.

Money doesnt matter tonight, and sure didnt matter yersterday nem a faszt muhahahahaha

A bejegyzés trackback címe:

https://muhahaha.blog.hu/api/trackback/id/tr19818955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása