HTML

az elet fintora

muhahahahahahaha itt fogom kielni mindennapos harcomat a vilag megmenteseert. nem lesz ekezet se muhahahahahah.. mosolyt kacagast

Friss topikok

Linkblog

itthoni események

2008.12.14. 21:42 | ir-farkas | Szólj hozzá!

Ijjjjjjjjjjjjjjá

megérkeztem haza, végre végre itthon, sikeresen kioszottam a faterom mert aljas vagyok,

aztán este elmentem a Bali baratomhoz, jo volt megismerkedtem erdekes emberekkel. Aztán Tracy ahol televolt kivgyok mivagyok emberekkel azt hiszem utoljara mentem mert nagyon sok ember volt majd elajultam.Ma, vasárnap délutn 3 ig okádtam.....másnaposság muhahahaha

Csajozas, nem volt csajozás megismerkedtem egy cigány gáréval meg más csajokkal.De semmi komoly muhahahahahaha vagy inkabb bnrühühühü lófaszt muhahhahahahahahaha

Holnap oroszom lesz meg hajat vagatok es lehet lekoccolok szinházba. Igen és nem egyedül muhhhahahahahahaha, ha valalki is olvasa akkor kivanj szerencset

M

U

H

A

H

A

H

A

 

A bejegyzés trackback címe:

https://muhahaha.blog.hu/api/trackback/id/tr47823176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása