HTML

az elet fintora

muhahahahahahaha itt fogom kielni mindennapos harcomat a vilag megmenteseert. nem lesz ekezet se muhahahahahah.. mosolyt kacagast

Friss topikok

Linkblog

D.

2008.12.08. 13:22 | ir-farkas | Szólj hozzá!


D.

legutobbi hoditasi kiserletem D volt. Olasz lany 29 eves kozos barati bulin talalkoztam D vel ismet. D-vel eloszor egy masik buliban futottam ossze mar akkor is megtetszett de en is csajjal voltam meg o is hapsival. Most epp egymas melle kerultunk a dublini ejszakaban a samsaraban csucsultunk es beszelgettunk.Sokat beszelgettunk, figyeltem arra hogy kerdezzek ne csak en beszeljek, jol kifaggatott eszre se vettem kerdezett volt csajokrol meg hogy EN mier vagyok egyedulallo mert O is az. Elmondtam hogy feladtam N utan a csajozast nem nyomulok ami hazugsag mert nem tudok parancsolni magamnak elotte egy ropke hazibulin voltam ott megismerte V es S de semmi kuli ir csajok nem komalom oket, szorosek...

Szoval D vel sokat beszelgettunk, nem tudtunk tancolni tele volt a hely. Lenyeg hogy beszelgetes kozben pozitiv jeleket kaptam meg megfotuk egmas kezet megsimitotta hajat kitart szemekkel figyeltunk egymasra, hej mondom ez a csajszit erdeklem akkor kicsit meg jobban beszelgettunk szerettem volna feltarni lelkivilagat de nem ment konnyen.

Lenyeg hogy mar mentunk haza mert bezart a bazar, igen ebben a kocsog Dublinban felkor vege az eletnek es hideg volt, Szoval a tobbiek menni akartak kajalni engem nem nagyon  volt kedvem mert fogyizom, meg kulonben is hideg volt es D sem akart kajalni. Korabban felajanlottam hogy hazakiserem persze ezt elutasitotta, elkertem a szamat is nem adta meg. Mondom neki nem baj ez meg az elejen volt.

Szoval mivel en is es D is egy iranyba lakunk mondtam neki kezdjunk el setalni es majd fogok egy taxit. Azt hiszem bejott neki hogy kicsit "sunyizom" de hat rafkosnak kell lenni szemtelennek all a vilag. Szoval seta es seta nincs taxi majd reszegek jottek mentek az utcan megbeszeltuk hogy jobb ha elkiserem egy darabig mert ki tudja. Szoval kiertunk lakasohoz meg se penditettem hogy felmengyek, elkaptunk egy taxit mondtam neki hogy szeretnem ujra latni, megadta a szamat. 1-2 sms valtas majd alvas vasarnap. Delutan orosz oram volt majd kesob csak raszantam magam elkuldtem neki egy uzit kb igy. Szia D, remelem minden okes. Szobaton repulok haza es szeretnelek latni meg elotte, esetleg vacsi? - Erre a valasz, R igazan jol esett hogy hazakisertel es tok jo fej vagy de nem akarok nagyon a lelkedbe gazolni de inkabb hagyjuk ugy ahogy van.

Jajbasszameg tutti elbasztam. Most leirva latom hogy nem is kellett volna tolni neki.Ez se sikerult!

 

Majd a kovetkezo...

R

A bejegyzés trackback címe:

https://muhahaha.blog.hu/api/trackback/id/tr33810972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása